Complimenten en klachten – Apotheek Sterrenburg – Dordrecht

Complimenten en klachten

Uw mening telt

Wij doen ons best om ons werk zo goed mogelijk te doen en proberen steeds verbeteringen aan te brengen in onze manier van werken. Daartoe hebben wij een kwaliteitsplan opgesteld, aan de hand waarvan wij de te verbeteren punten ook zullen gaan uitvoeren. Natuurlijk staat u als cliënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen.
Bij het kwaliteitsplan hoort ook het registreren van klachten en complimenten. Dus schroomt u alstublieft niet om uw klachten aan ons mee te delen. Overigens goede berichten zijn ook altijd welkom. Stuur uw e-mail naar info@apotheek-sterrenburg.nl.
Komen we er samen niet uit? Dan is er een klachtenregeling. Uw klacht wordt dan behandeld door de onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.